FAQ – Här finns de vanligaste frågorna och svaren om Frilansspelet.

 

Bild690x370_19

Kan jag ladda ner Frilansspelet till min dator?
Nej, du spelar alltid över internet, spelet är helt webbaserat.

Kan jag byta mitt lösenord?
Ja, det går bra. Gå in i lobbyn på Frilansspelet.se och klicka på ”byt lösenord”.

Kan jag dela användarkonto med någon annan?
Nej, det går inte. En licens gäller för en person. Brott mot denna regel kan medföra avstängning från att nyttja spelet.

Vad krävs det för teknik för att jag ska kunna spela?
Vänligen se högerspalten på denna sida.

Jag kan inte logga in i spelet.
Kontrollera att du har uppdaterat din webbläsare och att din dator uppfyller kraven på system och hårdvara. Om felet fortsätter, kontakta Good Learnings support.

Jag kommer inte in på Frilansspelets webbsida.
Spelet kan tas ur bruk för åtgärder som t.ex underhåll, service och uppdatering. Good Learning förbehåller sig rätten att göra kortare avbrott i tillhandahållande av Spelet för att vidta sådan åtgärd.

Har du andra frågor som gäller ditt köp av licens till Frilansspelet, se Kundavtal.
Har du andra frågor som gäller ditt nyttjande av Frilansspelet, se Användarvillkor.

 

 

Systemkrav och support

Frilansspelet fungerar med de flesta moderna webb-läsare.

Har du en dator som är äldre än 5 år kan du till exempel kontrollera att du kan använda Firefox 30.0 eller senare.

Good Learning tillhandahåller inte support avseende utrustning som Användaren ansvarar för.

Läs mer i våra Användarvillkor.

 

Har du ytterligare frågor eller om det uppstår något problem ska du inte tveka att höra av dig till oss.

Ring: 08-98 00 42

Mejla: support@goodlearning.se

Hör du av dig innan klockan 16 garanterar vi svar samma dag.

Vi har öppet mån-fre 9-17

 

Good Learning AB

Brännerigatan 5
116 38 Stockholm

Tel 08-98 00 42

info@goodlearning.se
order@goodlearning.se

Microsoft_TierBadge_Associate_rgb_med

EdTech_logo_bild_HEM